8 Ekim 2013 Salı

Beyza beni yine mimlemiş o.O

Sırf Beyza yüzünden her gün soru cevaplıyorum. Ama onu sevmediğimi zannetmeyin onu çooook seviyorum ^_^ <3 Haydi başlayayım...
 
1. En çok kırıldığın / incindiğin kelime ?

 Im... Güzel soru... Sanırım bana " şişko " denmesi...  

2. " Herkesin kullandığı bir kelime olur, ama senin için bir insan olur, o özel insan o kelimeyi kullanınca  alınırsın." Ne düşünüyorsun ?

Bence çok doğru bir cümle. Benim için özel insan gelecek beni kıran bir kelime söyliyecek... Sadece alınmam başka şeylerde yaparım sanırım....

3. Seni en çok duygulandıran şarkı ?

Justin timberlake- Mirrors. Bu şarkı gerçekten çok ama çok özel...

4. Daha önce seni bırakan birisi geldi senden 2. şans istedi sen de verdin ama buna rağmen yine bırakıp gitti... Şimdi pişman ! Ne yaparsın, ne hissedersin ?

Benden 2. bir şans isteyip, yine aynı şeyleri yapan insan pişman değildir abi ! Tabii ki de yol veririm, bana ne !

5. Nefret mi, aşk mı ?

Aşk :))

6. Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın ?

Onu beni affedene kadar rahat bırakmam ve şeker görünmeye çalışırım :))

7. Nasıl ağlarsın ? Bağırarak mı, içine akıtarak mı ?

Yerine göre değişir. Ama sanırım içime akıtarak...

8. En korktuğun şey ?
 
Arkadaşlarımın önünde öğretmenden ya da başka bir insandan azar yemek.

9. Ruhun sıkıldığında ne yapmayı seversin ? Kendini nasıl sakinleştirirsin / dinlendirirsin ?

Pink dinleyerek. :))

10. Bazen kızılmasından hoşlanırsın, peki en çok ne için kızılmasını seversin ?

Çok ilginç bir soru... :D Tabii ki de sevgilim beni kıskandığı için bana kızarsa. :))

11. Şiir / Müzik / Öykü / Deneme ?

Müzikkkk. :))

12. En son ne için ağladın ?

Hayatımdaki bütün yanlışlar ve kalp kırıklıkları için...

13. Birinde hemen etkilendiğin özellik ?

Bunu hiç düşünmemiştim. :D Sıcakkanlı olması sanırım :))

14. Dayanamadığın şey ?

Bir insanın karşımda acı çekerek ağlaması...

15. En sevdiğin duygu ?

Merak :))
 
Beyza´cığım şimdi bunları oku ve bana karşı bir daha yanlış yapmaa. ^_^ :D

2 yorum:

  1. Ayıp ettin yapmam :DFG Ne güzel de cevaplamışsın soruları :)

    YanıtlaSil
  2. Beğendiğine sevindim tatlım :') <3

    YanıtlaSil