23 Aralık 2013 Pazartesi

1- En sevdiğin renk?
 
   Sarııı :))

   2- En sevdiğin çiçek?

   Gül sanırım :D

   3- En sevdiğin yemek/sebze/içecek?

   İçecek olarak kolaa :D

   4-En sevdiğin yerli/yabancı şarkı?

   Union J - Beautiful lifee işin garibi bu şarkıyı dinlerken rahatlıyorum :D

   5-En sevdiğin komedyen?

    Bunu hiç düşünmedim ama sanırım yok :D

  6-En sevdiğin kız/erkek ismi?

   Kız olarak : Toprak Erkek olarak : Ege :D

   7-En sevdiğin kitap?

  Bütün okuduğum kitaplar ayrı ama okuduğum polisiye kitabı olan " aklından bir sayı tut " benim için apayrı

   8- En sevdiğin yerli/ yabancı oyuncu?

   Dylan Sprouse ve Cole sprouse :D

  9- En sevdiğin yerli/ yabancı film?

  Titanic :D Çok izledim ben onu hem de etkisinde kaldım :D

  10- En sevdiğin yerli/yabancı dizi?

  Pek dizi izlediğim söylenemez .s

  11- En sevdiğin şehir?

  Tabiiki de kendi şehirim :D ESKİŞEHİR <3

  12- En sevdiğin gazete/gazeteci?

  Ama ben gazete okumuyorum kii :(

  13- En sevdiğin mevsim/gün/ay?

  Ekim...Sonbahar...Harikaa... :)

  14- En sevdiğin kıyafet/ kıyafet tamamlayıcısı/ takı?

  Hiç düşünmedim ki :D Bilmem... :D

  15- En sevdiğin makyaj malzemesi/bakım ürünü?

  Rimel :DF.sdfSDF:

  16- En sevdiğin çizgi karakter?

  Sünger Bob :SDF:FSAD:

  17- En sevdiğin anı?

  Doğum günümde oldu. Çok hoşlandığım bir çocuk vardı. Doğum günümde bana o kadar çok iyi ve centilmen bir şekilde davranmıştı ki onun da benden hoşlandığını düşünmüştüm. Bu süper bir anıydı ve histi

  18- En sevdiğin özelliğin?

  Her yardıma atılma özelliğim :D Çok seviyorum bu özelliğimii :3

  19- En sevdiğin his?

  Hani birinden hoşlanırsın ve onunda senden hoşlandığını düşünürsün yaa heh işte o his... Muhteşem bir his...

  20- En sevdiğin canlı?

  Bitki S:DfSD::SDF

8 yorum:

  1. En sevdiğin ünlüyü yirim :D:D Sabah yorum atcaktım ama dayanamadım :D Ben çok istiyorum arka planımı seninki gibi yapmayı ama Nazlı izin vermiyo :(

    YanıtlaSil
  2. Ay ^_^ <3 Neden kiğ :( Ay canım benim yaa :D <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arka planını gördükçe kıskandığım gerçeği :D

      Sil
  3. eskişehir ne güzel şehir yaaa.
    çeşmelerden kola aksa keşke.

    bi de ortaya çıkmana sevindim ki.

    :)

    YanıtlaSil
  4. Evet çok güzeldirr :) Keşke yaa :( Ay teşekkür ederim ^_^ :D

    YanıtlaSil